Witaminki, witaminki...
WebQuest przeznaczony jest dla uczniów klas młodszych Szkoły Podstawowej w Krostoszowicach.
Nadrzędnym priorytetem niniejszego WebQuestu jest wdrażanie uczniów do samodzielnego myślenia, analizy oraz syntezy w oparciu o tradycyjne i interaktywne treści przyrodnicze i kulturowo-czytelnicze z jakimi uczniowie się będą zapoznawali.
W trakcie realizacji tego WebQuestu, uczniowie będą kształcili głównie kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne, a pośrednio również kompetencje porozumiewania się w języku ojczystym, społeczne, samodzielnego uczenia się, informatyczne, świadomości i ekspresji kulturalnej oraz inicjatywność i przedsiębiorczość.
Niniejszy WebQuest stanowi ciekawy i oryginalny projekt dla uczniów zainteresowanych w szczególności przyrodą i życiem człowieka. Uczniowie w trakcie zajęć będą poznawali podstawowe owoce i warzywa, ich wartość dla człowieka.
Projekt ma na celu: uwrażliwić dzieci na konieczność zdrowego odżywiania, zapoznanie się z piramidą żywienia. Uczniowie będą tworzyli różnymi technikami oryginalne prace plastyczne, przedstawiające owoce, warzywa i ich zastosowanie. Dzięki zapoznaniu się z literaturą dziecięcą (J.Brzechwa), odkryją symboliczne i żartobliwe zastosowanie jarzyn. Swoją wiedzę poszerzą dzięki samodzielnym praktykom kulinarnym i wykonaniu: sałatek, surówek oraz kanapek pełnych witamin i wartości odżywczych. Dodatkowe treści kształcenia będą dotyczyły wyszukiwania w albumach przyrodniczych i zasobach internetu ciekawostek i informacji związanych z poznawaną tematyką.
Spodziewane efekty w trakcie realizacji WQ: rozszerzenie kompetencji i postaw uczniów w zakresie zdrowego żywienia, szkolny ogródek warzywny, album fotograficzny z wykonanych przepisów kulinarnych, prace plastyczne i przestrzenne, film z inscenizacji wiersza, prezentacja multimedialna z wykonanych zadań.
Projekt ma na celu: uwrażliwić dzieci na konieczność zdrowego odżywiania, zapoznanie się z piramidą żywienia. Uczniowie będą tworzyli różnymi technikami oryginalne prace plastyczne, przedstawiające owoce, warzywa i ich zastosowanie. Dzięki zapoznaniu się z literaturą dziecięcą (J.Brzechwa), odkryją symboliczne i żartobliwe zastosowanie jarzyn. Swoją wiedzę poszerzą dzięki samodzielnym praktykom kulinarnym i wykonaniu: sałatek, surówek oraz kanapek pełnych witamin i wartości odżywczych. Dodatkowe treści kształcenia będą dotyczyły wyszukiwania w albumach przyrodniczych i zasobach internetu ciekawostek i informacji związanych z poznawaną tematyką.
Spodziewane efekty w trakcie realizacji WQ: rozszerzenie kompetencji i postaw uczniów w zakresie zdrowego żywienia, szkolny ogródek warzywny, album fotograficzny z wykonanych przepisów kulinarnych, prace plastyczne i przestrzenne, film z inscenizacji wiersza, prezentacja multimedialna z wykonanych zadań.
Brak komentarzy:
Nowe komentarze są niedozwolone.