EWALUACJA



Oto jak będziecie oceniani:

  

Wymagania
Poziom niski 
       1 pkt
Poziom średni
         2 pkt
Poziom dobry
      3 pkt
Poziom wysoki
       4 pkt

Ilość
pkt




Wynik poszukiwań:
jakość i ilość pozyskanych informacji

Zgromadzono minimalną ilość  wymaganych informacji
i materiałów potrzebnych do wykonania zadania.
Zebrane wiadomości są niekompletne, nie zostały uporządkowane w logiczną całość, pojawiają się błędy merytoryczne.
Zebrano wystarczającą ilość materiałów, które zostały uporządkowane w logiczną całość, temat zrealizowany dobrze.
Zebrane informacje są różnorodne i znacznie wykraczają poza założone cele, temat wyczerpująco opracowany, wykorzystano wiele źródeł.






1-4

Sposób przedstawie-nia piramidy żywności, pomysłowość, ogólne wrażenie estetyczne

Piramida żywności nieatrakcyjna, trudna
w odbiorze, pobieżność zawartej w niej treści.
Piramida żywności   nieodpowiednio uporządkowana, sposób przedstawienia nieciekawy.

Przejrzyście
i estetycznie wykonana piramida żywności, dobrze zaprezentowana.

Atrakcyjnie
i profesjonalnie wykonana piramida żywności, ciekawie zaprezentowana.




1-4

Scenografia, kostiumy, oprawa muzyczna inscenizacji
Wizualna i muzyczna strona przedstawienia jest uboga, przygotowana mało starannie.

Scenografia, kostiumy i oprawa muzyczna przygotowane są w sposób poprawny.
Scenografia i kostiumy są starannie wykonane, wzbudzają zainteresowanie odbiorców.

Wizualna i muzyczna strona przedstawienia jest oryginalna, zachwycająca dla odbiorców.




1-4


Przygotowa-nie ogródka warzywnego
Niedbale założona hodowla, brak wpisów w karcie obserwacji.
Hodowla założona poprawnie, ale mała różnorodność warzyw. Niesystematyczne wpisy w karcie obserwacji.
Dobre wykonanie i prowadzenie ogródka, wystarczająca różnorodność hodowanych warzyw.   Uzupełnianie karty   obserwacji.
Pełna samo dzielność w wykonaniu, duża różnorodność hodowanych warzyw. Systematycznie prowadzona obserwacja. 
1-4

Sposób przygotowa-nia i wykonania  dań  warzywno-owocowych
Sałatki wykonane nieestetycznie, ubogo, kanapki wykonane niestarannie. Brak dbałości o czystość i porządek  w miejscu pracy.
Mało ciekawe pomysły na kanapki, sałatki wykonane z małej ilości warzyw i owoców. Przeciętna dbałość o czystość w miejscu pracy.
Ciekawe pomysły  w wykonaniu kanapek, sałatki wykonane dość estetycznie. Czystość w miejscu pracy.
Atrakcyjna, twórcza i bardzo ciekawa w odbiorze propozycja sałatek i kanapek, autorzy wykazali się dużą kreatywnością i zaangażowaniem. Zachowali  czystość w miejscu pracy.





1-4





Umiejętność współpracy w grupie
Całkowity brak współpracy w grupie, duża indywidualność, zadania nie są wykonywa-ne dokładnie i terminowo.

Niepełna współpraca członków
z zespołem, nie wszyscy uczniowie uczestniczą
w realizacji poszczególnych aspektów zadania, prace nie są wykonane terminowo
i dokładnie.
Dobra współpraca w grupie, większość uczniów uczestniczy wspólnie w realizacji wszystkich zadań, które są wykonywane dokładnie, lecz nieterminowo
Doskonała współpraca całej grupy, zadania są realizowane dokładnie i terminowo.






1-4





Skala ocen

Ocena
Ilość punktów
Celująca
24-23
Bardzo dobra
22-19
Dobra
18-14
Dostateczna
13-10
Dopuszczająca
9-5
Niedostateczna
4-0




Brak komentarzy: